01:28 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنایع غذایی

۱۰ نماد بورسی و فرابورسی موقتاً بسته شد / آغاز بازارگردانی یک سهم
نماد برتر- پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی یک سهم نیز آغاز شد.
سازمان بورس تاسیس نوع جدید شرکت ها را تصویب کرد / اقدامات وزارت صنعت
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس گفت: گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
گام مثبت برای هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید/ دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه تصویب شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ،گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
تدوین برنامه‌ توسعه‌ای برای ۴ صنعت بورسی و غیر بورسی اولویت‌دار
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از برنامه راهبردی توسعه چهار صنعت بورسی و غیربورسی غذایی،لوازم‌خانگی، نساجی، پوشاک و کیف و کفش، گوهر سنگ‌ها ، خبر داد.
ویتانا برای فروش ۸.۴ هزارتن محصول با "افق" قرارداد بست
نماد برتر- شرکت فرابورسی ویتانا از انعقاد قرارداد فروش یکساله ۸۴۰۰ تن محصول به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد.
شیرین کامی‌«غمینو» بیشتر شد
نماد برتر- «غمینو» در طی 9 ماه اخیر توانسته بیش از کل سال قبل درآمدزایی و سودسازی داشته باشد و با تکمیل طرح توسعه، سال‌های آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت.
همه راه‌های سرمایه‌گذاری به بورس ختم می‌شوند
نماد برتر- فردین آقابزرگی: بازدهی بازار سرمایه نسبت به بازارهای موازی و جایگاه جدید آن در اقتصاد ملی را از مهمترین مزیت های این بازار در شرایط فعلی است و همه راه‌های سرمایه‌گذاری به بورس ختم می‌شوند .
عملکرد فروش مقداری شرکت ها فراتر از انتظار / پتانسیل رشد صنایع بورسی فراهم است
نماد برتر- مدیر مجامع و امور سهام هلدینگ هزاردستان، وضعیت فروش مقداری شرکت ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به طور کلی گزارش های شش ماهه نشان از وضعیت مناسب فروش مقداری شرکت ها دارد و در تعدادی از صنایع ، عملکردها فراتر از حد انتظار بوده است.
سازمان ملی استاندارد استفاده از پنبه در تن ماهی را تکذیب کرد
نماد برتر- سازمان ملی استاندارد ضمن ارائه توضیحاتی درباره این نوع تن ماهی که ویدیوهایی مبنی بر وجود پنبه در آن منتشر شده، تاکید کرد که مصرف کنندگان می توانند از محصولات کنسرو ماهی تولید داخل که دارای علامت استاندارد و کد ده رقمی است، با اطمینان استفاده کنند.
توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به بنگاه توسعه ماشین‌های کشاورزی تبدیل شده است
نماد برتر- عضو هیأت علمی گروه مهندسی سیستم های کشاورزی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: استراتژی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه مکانیزاسیون کشاورزی نامناسب است، به طوریکه دید علمی و پایدار نسبت به مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کلان ندارند، مفهوم توسعه مکانیزاسیون را اشتباه گرفته‌اند و قطعا باید قدم‌های بهتری در این زمینه بردارند.
طراحی نانوداروی درمان تومور مغزی با استفاده از ترکیبات زردچوبه
نماد برتر- رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از دستیابی به فناوری تولید نانو دارو جهت درمان تومور مغزی با استفاده از کورکومین خبر داد.
احراز عنوان تولیدی نوع یک برای بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان
نماد برتر- از ۴ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان ایجاد شده در کشور، بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به عنوان تولیدی نوع یک شناسایی شده‌اند.
افزایش تقاضای خرید اجناس الکترونیکی دست دوم
نماد برتر- رئیس اتحادیه صنف رایانه و ماشین‌های اداری مشهد گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز و وابستگی شدید به اقلام الکترونیکی اعم از رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و... و با توجه به این‌ موضوع که این اقلام در حال حاضر در سبد خانوار قرار گرفته و به ‌نوعی جزو اقلام اساسی محسوب می‌شود، تقاضای خرید برای جنس دست دوم افزایش یافته ‌است.
هدف گذاری افزایش ۱۵ درصدی صادرات غیر نفتی
نماد برتر- رئیس سازمان توسعه تجارت از هدف گذاری برای افزایش ۱۵ درصدی صادرات غیر نفتی در شش ماهه دوم امسال خبر داد.
توقیف همبرگرهای غیراستاندارد در تهران
نماد برتر- مدیرکل استاندارد تهران از توقیف و جمع‌آوری ۳۰۰ کارتن همبرگر غیراستاندارد از واحد تولیدی دشت‌گل آنی، در یک واحد تولیدی در استان تهران خبر داد.